Unboxing experince cu hartie de matase si etichete adezive personalizate
Naeve este o brand local romanesc ce realizeaza hanuite de copii. Ele sunt foarte dragute si colorate. Materialele folosite pentru ele sunt din fibre naturale si bumbac organic cerificat. Fiind confectionate local au o amprenta a carbonului redusa si in plus sustin economia locala.
Brief
Pentru a arata grija fata de clienti, Naeve a decis sa fie atent si la modul de livrare si prezentare a hainutelor. Cum se poate vedea aceasta atentie? In primul rand calitatea produselor. Apoi prin experiente placuta la primirea comenzilor si deschiderea pachetelor (unboxing experience) cu hartia de impachetat si cateva inserturi personalizate.
Pentru producerea acestora a fost aleasa agentia noastra datorita portofoliul dar si raportul calitate pret.
Solutia
Pentru alegerea ambalajelor personalizate am avut cateva cerinte de indeplinit:
O calitatea excelenta a tiparului pentru a respecta standardele brandului
Ambalajele sa protejeze cat mai bine in timpul livrarii
Impachetarea sa fie rapida si usora pentru a nu face risipa de timp
Hartia de matase (hartie velina) colorata premium a indeplinit toate aceste conditi. Pentru a impacheta usor si hainele mai voluminoase, am printat coli de 100 x 75 cm. Este cea mai mare dimensiune pentru hartia de matase personalizata din Romania.
Ca sa facem o segmentare mai buna a produselor in campaniile de marketing am tiparit doua machete diferite.
Pe langa aspectul exclusivist, hartia velina mai este folosita si pentru protectia buna ce o ofera produselor ambalate. Fereste destul de bine de murdarie, zgarieturi sau sifonari in cazul articolelor de moda.
Tot pentru impachetare am mai pregatit un set de etichete adezive rotunde. Etichetele rotunde sunt foarte versatile si usor de folosit pentru o personalizate rapida. Ele sunt folosite pentru sigilarea pachetului de hartie. Personalizarea etichetelor a fost minimalista prin utilizarea mascotei cu un fundal din culorile brandului.
Nu a lipsit nici cardul de multumire personalizat. Acest card ramane in continuare o unealta de comunicare in marketing utila prin caracterul sau personal. Macheta grafica a cardului a fost realizata de agentia creativa a clientului. Noi ne-am ocupat de pregatirea graficii pentru tipar. Deseori agentia noastra colaboreaza cu agentiile clientilor, noi oferind partea de tipar si productie publicitara.
Cardului i-am adaugat o plastifiere mata pentru rigiditate. Insa experienta senzoriala data de finisajul tipografic catifelat al plastifierii nu este de ignorat.
Ce am livrat?
Tiparirea cardurilor si etichetelor adezive
Mesajul a fost trimis. Iti multumim. In cel mai scurt timp sa iti raspundem.
Vai! Mesajul nu a putut fi trimis. Vezi daca nu ai uitat ceva sau revino mai tarziu. Multumim.