• Anita Klein

10 beneficii pentru marketing cu hartia de matase personalizata

Daca cauti cea mai potrivita metoda de impachetare a produselor tale, hartia de matase personalizata este o alegere potrivita.


Indiferent de domeniul tau de activitate: imbracaminte, parfumuri, produse cosmetice, piese auto, bauturi, prajituri sau alte delicatese. Daca am uitat un domeniu poti sa ne spui sau sa ne intrebi daca este recomandata sau nu.


Hartie de matase personalizata
Hartia de matase personalizata ofera pentru produs premium.📷 ArtBazar Naeve Baby

Si daca tot o folosesti pentru impachetare mai poti sa ii adaugi inca o utilizare: mijloc de promovare. Cum sa te promovezi cu hartia de impachetat? Prin personalizarea ei.


Hartia de matase sau numita tehnic velina (tissue paper in engleza) se poate personaliza spectaculos intr-un mod usor. Cu toate ca este un articol promotional, aceasta hartie nu promoveaza agresiv ci mai degraba discret si tacut.


Ea se imprima flexografic fara probleme de calitate cu ce iti doresti: logo, sigle, slogane, texte, elemente grafice si culori conform oricarui manual de indentitate vizuala. Inainte de printare agentia noastra de marketing iti pregateste o simulare grafica a designului pentru ati face o parere despre cum va arata personalizarea. Ea este gratuita.


Dar de ce ai investii in acest ambalaj si cum te-ar ajuta in marketingul tau? Din discutiile avute cu colaboratorii nostri carora le-am livrat acest produs personalizat iti prezentam mai jos cateva. Unele cu siguranta iti sunt cunoscute!


1. Hartia de matase personalizata protejeaza


Stim ca produsele se protejeaza in cutii de carton, microondul cel mai adesea. Dar aceasta cutie este buna doar pentru o protectie exterioara la transport. Daca ai un produs delicat ce se poate zgaria ori trebuie protejat cu umplutura de protectie cum ar fi o piesa lustruita, hartia velina este recomandata.


gif

Hartia velina personalizata se foloseste cu succes si la ambalarea imbracamintelor si articolelor de marochinarie pentru ca le protejeaza aspectul. Nu e placut sa primesti o haina mototolita.


O alta protectie a acestui ambalaj este impotriva prafului si murdariei. O sticla de vin impachetata intr-o hartie de matase colorata sau tiparita nu va ajunge prafuita sau zgariata la cumparator.


2. Hartia "tissue paper" personalizata sustine marketingul ecologic


Hartia “tissue paper” este unul din cele mai prietenoase ambalaje cu natura. Se recicleaza si descompune usor. Inlocuieste cu succes folia cu bule sau polistirenul expandat in impachetarea produselor.


Pe langa protejarea activa a mediului prin folosirea hartiei de matase cu numele tau iti arati si implicarea directa a brandului tau pentru aceasta cauza.


Conform unui studiu, 73% din generatia Y este dispusa sa cheltuie mai mult daca brandul se implica in protectia mediului inconjurator.( Sursa: Inc.)


3. Hartia velina personalizata este economica


Pretul unui coli de hartie printata cu care impachetezi un produs este mai mic decat al unei cuti sau recipient metalic sau de lemn.


Costul redus este dat de optimizarea costurilor pentru personalizare. Initial ar parea o comanda mare si scumpa, 50 kg sau 2500 de coli, insa daca calculezi costul unitar obtii un pret avantajos.


Daca comanzi o cantitate mai mare pretul unitar scade. Asa ca daca iti faci o estimare a vanzarilor poti comanda o cantitate mai mare pentru un pret mult mai bun.



4. Economie de timp


Cand iti faci aprovizionarea cu ambalaje personalizate pierzi timp in trafic sau ocupandu-te cu gasirea ofertelor online potrivite pentru produsele tale. Lucrand cu agentia de publicitate ArtBazar scapi de aceasta corvoada.


Experienta noastra in ambalaje personalizate te ajuta sa optimizezi toate procesele: de la conceptul creativ, productie si livrarea hartiei veline personalizate.


Designeri nostri iti pregatesc in scurt timp, designul grafic sau orice modificare de macheta. Stiu sa optimizeze machetele pentru productie. Acest proces dureaza uzual zile. La noi nu. Este mult mai scurt. Stim sa valorificam timpul nostru si al partenerilor nostri.


5. Ambalaj din hartie velina este usor de utilizat


Ambalajele “tissue paper” personalizate sunt usor de folosit cand impachetezi. Poti sa ambalezi repede cu ele cutii, sticle, borcane sau produse cu forme neregulate cum ar fi piese auto sau obiecte de décor.

Nu este nevoie de instruire speciala sau abilitati ca si in cazul unor ambalaje de carton.


6. Depozitare usoara inainte de impachetare


Dupa cum stii, hartia de matase este subtire. Si foarte usoara. Cantitatea minima personalizata pe care o livram, incape fara probleme sub o masa in atelier. Sau o poti depozita intr-un raft normal.


Deci in modul impachetat, aceast ambalaj nu ocupa mult spatiu. Daca nu o expui la umiditate ori soare puternic ea isi pastreaza calitatile si culori stralucitoare cu lunile.


7. Aspect luxos prin ambalare


Ai primit pana acum un produs al unui brand premium? Vin, prajituri ori delicatese, imbracaminte ori obiect de décor? Ai remarcat ca toate au in comun ambalajul premium, cel mai des fiind hartia velina cu numele brandurilor.


Ele folosesc hartia de matase personalizata pentru o nota de exclusivitate. Pana la urma aceasta hartie pozitioneaza premium orice produs care are o calitate sau poveste de oferit.



Hartie velina personalizata
Hartia velina personalizata cu elemente grafice din manualul de identitate vizuala. 📷 Pexels/ Thuanny Gantuss


8. Notorietatea pentru brand


Unul din componentele brandului este si vizualul creat de ambalaj. Poate fi cutia sau recipientul personalizat. Insa adaugarea hartie veline cu numele firmei tale adauga un plus de prestigiu.


Senzatia de lux mentionata mai sus se transforma in renume pentru afacerea ta. Care integrat inteligent in strategia ta de marketing se poate regasi in cifra de afaceri.


9. Experienta tactila a consumatorului


Vorbim de experienta consumatorului cu brandul tau in lumea reala. In marketingul digitalizat al zilelor noastra are o importanta deosebita. In procesul de vanzare sau castigare a atentiei pentru un brand, interactiunea directa cu un produs este importanta.


Ambalujul din “tissue paper” personalizat creaza o experienta tactictila unica. Cu toti cunoastem atingerea matasoasa a hartiei, cu aspectul ei delicat. Utilizarea experientei senzoriala in vanzari este imbatabila.


Unboxing custom tissue paper
Experienta senzoriala este imbatabila in captarea atentiei consumatorilor. 📷 Pexels/ Ron Lach

Aceasta experienta suprapusa peste momentul despachetarii daca este bine realizat genereaza vanzari repetate si loializarea clientilor. Fenomenul “Unboxing experience” la o scurta cautare pe YouTube arata un trend crescator.