3 idei simple pentru un logo reusit.

Care ar fi ideile de baza in crearea unui logo reusit?

Ce inseamna un logo ‘’reusit’’ este greu de definit si pentru noi. Pentru ca fiecare dintre noi defineste cuvantul ‘’reusit’’ in felul sau.


Munca noastra in publicitate este sa cream un logo cu o forma care sa il faca cat mai usor de inteles si memorat. Sa te reprezinte si sa-ti placa. Sa fie adaptabil si potrivit.

Gasesti mai jos cateva idei din procesul de realizare a unui logo.


Simplitate. Da, un logo cat mai simplu ca si imagine este mai usor de inteles si memorat. Poate esti tentat sa iti faci o gravura renascentista ori un blazon nobiliar, dar nu! Aceasta este calea sigura spre confuzie oricat talent se consuma cu realizarea lui. In plus, nu vei fi lipsit de provocari in executie ,daca vei inscriptiona o masina, vitrina de magazin ori personaliza pixuri.

Logourile bune prezinta ceva unic, memorabil, fara sa fie incarcate.


Un logo simplu versus un logo complex. Care crezi ca este mai memorabil?

Culori. Culorile pot influenta comportamentul cumparatorului. Sau pot transmite stari. Regula este similara ca si in desginul vestimentar: culori cat mai putine. Cu un contrast cat mai bun intre ele. Iar folosirea culorii negre in orice sigla, este o alegerea excelenta. Spre diferenta de culoarea “somon fumee”/ ‘’verde ou de rata’’, care pentru doi oameni chiar din aceeasi familie insemna ceva diferit.


Litere. Fonturi sau textul. "Scrisul" Destul de multe denumiri pentru acelasi lucru: numele brandului. Literele de tipar, clare, mari si lizibile sunt cele mai folosite. Scrisul frumos, de mana ceva mai putin. Dintr-un motiv simplu: este greu de citit, oricata eleganta presupune. Si inca un lucru destul de des intalnit in ultimii ani: folosirea fonturilor subtiri, foarte subtiri. Este in voga pe monitor sau telefon, insa in print si signalistica (reclamele de pe cladiri: firme, mash-uri etc.) mai putin. Si nu e usor de citit nici pentru cei cu vederea slabita.


In concluzie simplitatea si claritatea sunt abordari sigure in procesul de brandig. Daca esti curios si de alte idei legate de designul reusit pentru logoul tau, poti sa ne intrebi.


Nota! Toate logo-urile si elementele grafice folosite in acest articol pot avea drepturi de autor.


ART BAZAR artizani in publicitat