Branding design pentru Orange Night Bucharest

Orange Night sau “Konigsdag” este evenimentul anual organizat pentru capului monarhic olandez in toata lumea. Evenimentul este organizat in Bucuresti de comunitatea olandeza coordonata de NRCC (Camera de Comert Romano-Olandeza).


Brieful creativ


Cu toate notorietatea Orange Night-ul bucurestean nu avea un brading design al evenimentului. Pentru ai crea identitatea vizuala a fost aleasa echipa cretiva de la ArtBazar.


Abordarea si productia publicitara


Evenimentul principal la care participa comunitatea olandeza si invitatii lor are loc sub forma unui banchet care tine toata seara.

Tematica lui se creioneaza in jurul culorii portocaliu si are o tenta casual business.


Pentru inceput am realizat un logo al evenimentului. Pentru aceasta sigla am ales fonturi moderne insa la tusele finale am adaugat straluciri si nuante care sa puna in evidenta caracterul festiv.


Urmatorul pas a fost realizarea de ad-uri cu acest logo care sa promoveze evenimentul. Am pregatit ad-uri in principal pentru marketingul online. Totusi acestea au fost publicate si in medii traditionale cum ar fi reviste si ziare.


Pentru fiecare eveniment o parte importanta din activitate a fost pregatirea machetei principale in vizualurile colaterale care sustineau seara: invitatiile, biletele, numerele de masa, meniurile, semnalistica interioara, sliderele pentru proiectile pe scena.


Fiecare vizual a necesitat o conversie atenta a culorilor si proportiilor pentru a pastra cromatica si ierarhia grafica nealterata.


Pe langa designul si realizarea lor materiala am mai facut furnizat si articole promotionale cum ar fi bratarile de acces personalizata.


Ce am livrat pentru acest aveniment?


  • Creatie publicitara

  • Design Logo

  • Design Print

  • Print

  • Signalistica interioara

  • Materiale promotionale personalizate

Bilete tombola ON
Logo Orange Night
1/2
Interesat de ce vezi?