• Alex Costa

4 motive sa lucrezi cu un designer grafic

Actualizată în: Iul. 13

Inainte de a incepe o colaborare buna cu o agentie de design grafic iti vom da cateva motive ca sa incepi.


Si daca tot vorbim de lucruri care se vad iti vom oferii la sfarsit si cateva exemple de machete realizate de ArtBazar ca sa ne ilustram argumentele.


Cauzele de care am dori sa iti vorbim:

  1. Experienta

  2. Timpul salvat

  3. Creativitatea si originalitatea

  4. Rezultat special


Le poti folosi ca si un ghid pentru a stii ce sa ceri unui designerului tau. Sau inspiratie creativa pentru vizualurile din strategia ta de marketing.


Designer-grafic
Un designer grafic iti creaza atent la fiecare detaliu al brandului tau

Iata care ar fi cateva motive importante ca sa colaborezi cu o agentie de graficieni profesionisti pentru brandul tau:


1. Experienta


In fiecare zi, graficienii proiecteaza elemente vizuale si machete pentru promovarea afacerilor. Din domenii cat mai diverse: de la prajituri la servicii de reparatii, de la fashion la utilaje pentru industria de constructii, de la websiteuri la produse farmaceutice.


Aceasta experienta nu se rezuma doar la folosirea programelor de grafica de care poate ai auzit: Adobe Creative, CorelDraw, Affinity.


Cu experienta lor profesionala ei pot sa livreze si in termene scurte. Stiu sa implementeze regulile de creativitate care fac un vizual pur si simplu frumos, atragator. Iar cel mai important pentru orice antreprenor ei stiu sa incadreze si intr-un buget. Chiar daca este mic.


2. Timpul salvat


Majoritatea agentiilor de publicitate care ofera design inteleg ca timpul si organizarea sunt extrem de valoroase cand trebuie predat intr-un termen. Pentru aceasta au implementat procese de livrare a creatiei care furnizeaza la termen fara a compromite calitatea proiectului.


Astfel nu mai esti nevoit sa pierzi timp incercand sa realizezi intern machetele ca sa economisesti bani. Dupa cum stii exista aplicatii online si offline care te ajuta sa iti pregatesti macheta. Insa ai nevoie de timp si concentrare ca sa inveti sa le utilizezi.


Daca doresti sa iti salveti timpul si energia iti recomandam sa colaborezi cu o echipa creativa de designeri.


3. Creativitatea si originalitatea


Spus direct, o imagine buna va atrage clienti. Astazi, firmele si desfasoara majoritatea campaniilor de marketing digital. Online o firma mica poate sa concureze cu o firma mare mult mai usor decat offline cu ajutorul websitului sau postarilor de pe social media: Facebook, Instagram si Linkedin. Asa ca daca site-ul tau si ad-urile online un design tentant esti in avantaj.


Te poti folosi de aplicatii cu care sa iti faci aceste machetele chiar gratis (Canvas este popular in acest moment). Insa designul furnizat automatizat de un robot (cu inteligenta artificiala) este detecabil la prima vedere. Nu mai spunem ca acelasi imagine este oferita si altor firme printre care ar putea fi si concurenta ta.


Asa ca daca doresti un design personalizat 100% pe care sa nu il gasesti in alta parte, poti sa apelezi la serviciile noastre.


4. Rezultat special


Scapi de batai de cap daca lucrezi cu o firma profesionista pentru machete. La sfarsit vei primi materiale in toate formatele de care ai nevoie, gata sa le folosesti.


Este vorba de detaliile tehnice. In functie de suportul folosit fisierele cu grafica pot fi: PDF, CDR, AI, EPS, PNG, JPG, TIFF. La fel si culorile au mai multe variante: CMYK, RGB, Pantone, RAL. Apoi de unitatile de masura: mm sau pixeli. Sa mai vorbim de formatul fonturior, frame-uri, stante, margini de taiere ori alte finisaje?


Aceste detalii tehnice nu sunt straine unei agentii. Ea iti poate furniza si alte formate decat am enumerat.


In mod normal un grafician cu experienta iti pregateste de la inceput machetele adaptate fiecarui mediu: tipar, productie publicitara sau mediul online. Fara sa piarda ceva din calitate finala sau culorile siglei tale sa iasa ciudat vei primi un vizual profesionist.


Concluzii:


  • Colaborararea cu un designer dintr-o agentie de publicitate este o decizie buna pentru un vizual profesionist


  • Inainte de incepe colaborarea iti recomandam sa vezi un portofoliu dar si stilul abordat ca sa vedeti daca sunteti compatibili



  • O agentie creativa are experienta sa iti livreze in timp proiectul. Totodata acest vizualul livrat se poate adapta in marketing pentru elemente de branding, advertising si semnalistica outdoor.


  • Lucrand cu o firma de design pentru brandul tau ai mai mult timp sa te ocupi de afacerea ta.


  • O agentie inseamna o echipa cu mai multe idei creative. In plus o echipa lucreaza tot anul, fara a avea momentele de pauza a unui singur angajat.

Dar sa stii ca beneficiile de a lucra cu o agentie sunt mai multe. Insa chiar si pentru cele prezentate acum de ce nu ai incerca si tu?