Design Grafic.jpg

Logo Design care atrage privirea usor

Oferte realizare logo design
Bucuresti

Paseste in centrul atentiei cu un logo personalizat creat de ArtBazar. Vei avea mai mult decat o identitate vizuala atragatoare. Vei avea o marca distincta in mediul de afaceri romanesc. 

STARTER

Potrivit pentru antreprenorii la inceput de drum care isi doresc un logo personalizat.

 

Predomina textul, elementul grafic fiind secundar

  • Include 2 modificari (dupa aceste 2 modificari, fiecare noua modificare este 25 euro)

  • 2 formate: PNG (semnatura email, fisiere office, online) si TIFF (print)

  • Paleta de culori completa: RGB si CMYK.

Bonus: varianta alb/negru

  • Varianta declinata cu un logo secundar, daca este cazul

Logo pret de la

220 Euro 

STANDARD

Recomandat pentru un startup sau IMM dupa un o activitate de cateva luni bune.

 

Predomina elementul grafic, textul fiind secundar

  • Include 3 modificari (dupa aceste 3 modificari, fiecare noua modificare este 20 euro)

  • 3 formate:JPG, PNG (semnatura email, fisiere office, online) si TIFF (print)

  • Paleta de culori completa: RGB, CMYK si Pantone

Bonus: varianta alb/negru

  • Varianta declinata cu un logo secundar, daca este cazul

Logo pret de la

320 Euro 

ENHANCED

Flexibilitate si valoare pentru afaceri prospere.

 

Grafic designer local dedicat prioritar

  • Include 3 modificari (dupa aceste 3 modificari, fiecare noua modificare este 20 euro)

  • 4 formate: JPG, PNG (semnatura email, fisiere office, online),TIFF (print)

       si .pdf (articole personalizate)

  • Paleta de culori completa: RGB, CMYK si Pantone

Bonus: Design pentru

o carte de vizita

  • Varianta declinata cu un logo secundar, daca este cazul

Logo pret de la

560 Euro 

 
Arunca o privire pe proiectele de logo design realizate in ultima perioada:

De la inceput vei avea un designer profesional de logo dedicat. Acesta va fi incantat sa iti realizeze orice tip de logo: abstract sau complex, cu multe culori, cu elemente florale, feminin, tehnic, orice fel tu doar sa ii spui ce iti doresti.

El se poate adapta si redimensiona fara sa isi piarda din calitate si rezolutie. Datorita experientei pe care o avem in print si productia publicitara, vei primi un logo bun de utilizat imediat pentru:

social media marketing, digital advertising, marketing, printuri, produse promotionale personalizate.

Toate logourile sunt create de grafic designeri cu experienta, adaptate cultural consumatorului din piata locala. Agentia noastra de publicitate nu externalizeaza in afara tarii aceaste servicii creative. Nu folosim aplicatii de facut logouri. 

Etapele procesului de creatie pentru logo design

1. PREZENTAREA PRELIMINARA

Incercam sa ne cunoastem, ca sa vedem daca avem aceleasi abordari estetice.

 

Ne povestesti putin despre afacerea ta si cum iti doresti sa colaboram.

 

Stabilim intalnirea online, telefonic sau la o cafea.

2. OFERTAREA PACHETULUI

Dupa discutia avuta putem sa iti configuram pachetul cu designul logoului. Cu toate detaliile tehnice.

 

Oferta cuprinde pretul crearii logolui si contractul pentru semnat.

 

Dupa semnarea contractului si achitarea a 50% din valoarea lui vei avea rezervat timpul unui grafician.

3. COMPLETAREA BRIEFULUI

Vei avea de pregatit cateva informatii (texte, imagini) si completat un brief de creatie pentru designul logolui.

IMPORTANT! Fara completarea acestui brief nu putem sa ne apucam de treaba.

4. STABILIM LIVRAREA

Odata ce am primit brieful completat putem sa ne organizam. 
 

Proiectul va avea etape si termen de inceput si de livrare.

Acesta se va realiza in termenele stabilite si vom lucra impreuna ca sa il ducem la capat.
 

5.  LOGO DESIGN

In aceata etapa echipa creativa va lucra pe rupte ca sa iti creeze un design unic pentru logo.

Periodic vei primi variante pentru a ne da acceptul pentru a continua ori modifica variante de design.

Un feedback rapid ajuta enorm.

.

6. LIVRARE LOGO

Dupa ce vei plati si restul valoarii proiectului iti trimitem logoul in toate variantele digitale cerute.

Felicitari! Am realizat impreuna designul pentru logoul care il doresti.

Tocmai ai pus prima piesa in constructia vizuala a brandului tau.

Secrete utile ca sa primesti un logo design reusit

La fel ca si tine suntem presati de timp dar si de optimizarea costurilor pentru fiecare activitate a merketingului. Mai jos iti prezentam o lista scurta cu "secretele" care iti cresc sansa de a avea in cel mai scurt timp un logo. Pe langa timp ul castigat vei mai avea sanse si de a face economii. Sunt informatii care odata stabilite, economisesc resursele si scurteaza durata muncii:

  1. Cum gasesti in Bucuresti o agentie de publicitate care sa iti livreze un logo design

  2. Cum trebuie sa fie colaborarea cu un designer grafic?

  3. Cum sa realizezi un logo care sa iti fure privirea?

  4. Ce implica procesul de creatie a unui logo?

  5. La ce trebuie sa fii atent cand desenezi un logo usor de utilizat?

 

Mai jos gasesti raspunsurile la aceste intrebari. Daca vrei sa stii mai multe contacteaza-ne sau suna-ne daca vrei un raspuns rapid. Pretul unui logo depinde de multe variabile pana la urma.

 

1. Cum gasesti in Bucuresti o agentie de publicitate care sa iti livreze un logo design?

La o cautare online rapida vei gasi o multi designeri de logo profesionisti. Pick me, pick me! Topaie Google Ad-urile pe toate paginile deschise. 99% din noile agentiile de marketing ofera si branding design. Cu toate ca desenarea unui logo este destul de diferita de activitatea ce presupune licitatii pentru costuri de click. Dar hai sa ignoram anii de practica pentru a deveni designer grafic si sa credem intr-un talent nativ.

Pana la urma un logo perferct este un rezultat subiectiv. Totusi, exista reguli legate de culorile fontuirilor si elementelor grafice, de proportii, insa un logo trebuie sa iti placa si tie indiferent de stilurile aflate in trend. Asa ca, linistit poti sa te orientezi spre ce ti-a atras atentia.

Mai mult, sunt foarte mari sanse sa iti fie recomandat un grafician. Si atunci lucrurile se complica putin. Din experienta iti recomandam 2 lucruri care sa iti usureze alegerea:

  • Studiaza portofoliul si recomandarile designerului sau agentiei de marketing;

  • Intalneste-te cu graficianul si vezi daca va puteti intelege. Procesul creativ pentru logoul firmei tale are nevoie de o comunicarea usoara in ambele sensuri.

In acest moment cat costa un logo trebuie sa fie secundar. Dar totusi fereste-te de cel mai “bun”, “ieftin” pret. Ce capcane ascunde un logo ieftin ori “gratis”:

  • Este copiat sau plagiat dupa alte sigle. Ai toate sansele sa il vezi si la concurenta. Sau sa fi atentionat de avocati.

  • Nu are format vectorial ( formate .EPS, .AI, .CDR, .PDF). Ce primesti poti sa il utilizezi doar restrans pentru pagina de web. Nu il poti folosi sa faci ad-uri, tipari, ambalaje personalizate, colantari auto.

  • Nu ai drepturile de autor. Vei fi surprins cand incepe brandul sa fie prosper ca logoul tau a fost inregistrat sau plagiat de altcineva.

  • Logoul este generat automatizat de o aplicatie. Un logo creator. Sau facut dupa un template de logo. Vei primii cumulat toate cele de mai sus.

2. Cum trebuie sa fie colaborarea cu un designer grafic?

Un designer profesionist stie ca o colaborare reusita se finalizeaza in recomandari dar si intr-un logo design de calitate. El trebuie sa stie sa te asculte, sa te inteleaga si sa iti explice ce implica fiecare etapa de creatie.

Realizarea unei schite preliminare nu ar trebui sa fie o problema pentru el. Activitatea cu el nu trebuie sa fie o parada a viziunilor lui artistice si nici a cunostintelor tehnice in Adobe sau Corel.

La final trebuie sa materializeze logoul tau, conceptul tau si viziunea ta asupra brandului ce il promovezi.

Colaborearea incepe prin prezentarea de portofoliu de branding design, sigle sau elemente de identitate vizuala. Pe parcurs, la fiecare etapa stabilita in brieful de creatie, trebuie sa iti prezinte mai multe variante de design. Numarul acestor declinari si predarea lor se stabilesc odata cu realizarea briefului de creatie.

Nu da raspunsul pe moment. Reflecta, consulta-te cu cei implicati in business. Deseori a trebuit sa schimbam ori modificam variante  de logo acceptate pentru ca feedback-ul a fost repezit. Acest lucru a dus la cheltuieli mai mari si timp pierdut.

 

3. Cum sa realizezi un logo care sa iti fure privirea?

Este greu de dat o reteta simpla cum sa ti se deseneze un logo de succes. Dar cand il recunoaste daca il vei vedea. Poate fi doar un simplu text cu numele brandului. Sau poate fi doar o emblema abstracta ori un simbol grafic lucrat elaborat. Poate fi realizat doar intr-o culoare simpla, neutra ca si negru. Fara sa fie necesar un ghid pentru utilizara culorilor Pantone, RGB si CMYK.

Este adevarat ca sansele de a primi un logo bun cresc cand sunt implicate mai multe persoane in crearea lui. Acesta ar fi avantajul de a lucra cu o echipa dintr-o agentie de publicitate.

 

Ea include pe langa designer grafic, art direct, copywriter si uneori marketeri. Aceasta echipa ofera profunzime mai mare procesului de creatie.

4. Ce implica procesul de creatie a unui logo?

Talent si munca. Multe ore de creatie pentru concepte creative, schite si drafturi pentru vizualuri. Deoarece realizarea unui logo reusit este important pentru definirea brandului de la bun inceput. Intalnirea si comunicarea cu designerul grafic este importanta. Trebuie sa fii sigura ca el iti intelege viziunea asupra afacerii tale.

Concret, primul lucru in procesul creativ de realizare a siglei este completarea unui brief de creatie. Cu ajutorul acestuia sistematizati toate informatiile necesare, etapele de lucru iar munca dar si rezultatul final va fi mult mai usor de obtinut.

Cele 6 etape ale procesul de creatie a logoului le poti revedea mai sus.

5. La ce trebuie sa fii atenta cand desenezi un logo usor de utilizat?

Un logo se face cu gandul la clienti, lor trebuie sa le fie atragator si relevant. Dar cel mai important in acest moment este sa fie versatil. Ce este un logo versatil si de ce este nevoie sa fie asa?

 

Un logo este folosit in mai multe medii si feluri: digital, traditional, tiparit, serigrafiat, video. Mai mare, mai mic ca si dimensiune. Oricum il vei folosi el trebuie sa fie vizibil, sa nu isi piarda calitatile si sa fie usor de implentant.

Culorile, fonturile (literele) si elementele grafice sunt importante in aspectul grafic general. Insa o agentie cu experienta in productia publicitara stie ca exista o diferenta intre cum arata in mediul online  si cum se materializeaza in realitate aceasta sigla.

Designeri grafici in timpul procesului de realizare vor fi atenti la fiecare componenta sa fie usor de utilizat in materialele marketingului: tipar, materiale promotionale personalizate, signalistica si firme luminoasa, ambalaje personlizate, webdesign si lista ar putea continua.

Esti hotarat? Haide sa iti realizam cel mai bun logo personalizat pentru brandul tau!

 
 
 
 
 
POSTARI SIMILARE
Oferte de branding design pentru Startup si IMM
Descopera idei pentru un design reusit al siglei