PASTREAZA-TI MAGAZINUL DESCHIS!

ITI REALIZAM REPEDE UN MAGAZIN ONLINE

Magazin_online.png

In aceasta perioada este vital sa ai un magazin deschis unde poti sa iti vinzi produsele

si serviciile.

Cu E-shopul oferit de noi, activitatea si prezenta ta online este asigurata 24/7.

Iar vestea buna este ca activitatea lunara a unui magazin online este mai ieftina decat a celui fizic.

Din cuprinsul pachetului:

  • alegerea platformei: Gomag, WooCommerce, Wix Ecommerce sau MerchantPro in functie de produsele tale;

  • sfaturi si consultanta pentru strategia de marketing;

  • logo si manual corporate;

  • introducerea produselor in magazin;

  • configurarea magazinului pentru plati online si a face livrari;

  • optimizare in motoarele de cautare pentru a fi mai usor de gasit pe internet;

  • promovarea online si offline a produselor;

  • design si productie de ambalaje personalizate.

OFERA CLIENTILOR TAI O MODALITATE USOARA DE A CUMPARA DE LA TINE

Realizarea unui site ecommerce este o proiect complex care implica o organizare dar si un set de cunostine din domeniile digital si economic. Nu trebuie uitat nici investitiile financiare de care depinde orice activitate economica.

Investiile pentru lansarea unui e-shop le putem impartii simplificat in:

  1. Realizarea site-ul magazinului online

  2. Lansarea online sau publicitatea (marketingul online)

Mai jos gasesti cateva idei care ar trebui sa le ai clarificate la lansarea site-ului. Iti vor salva enorm de mult timp, batai de cap si finante. Inainte de a trece prin cele enumerate mai jos, realizeza o schita simpla, o harta cu structura site-ului.

Factorii tehnici care influenteaza costurile la realizarea uni E-shop


  • Este un website nou ori ai nevoie de o relansare?
  • Cate pagini vei avea?
  • Cate produse si categorii vor fi?
  • Cate “variante” exista? Variante pot fi culori, marimi, materiale etc.
  • Pretul se modifica in functie de aceasta varianta?
  • Ai deja pregatite informatiile sub forma de text in format similar .doc?
  • Dar imaginile de produse si elementele grafice: sigle, icoane, pictograme etc?
  • Ai un domeniu, hosting cumparat ori trebuie sa ne ocupam de el?
  • Cum vei procesa platile (incasarile)?
  • Cum vei face livrarile. Ai un curier agreat?
  • Ai produsele si preturile organizate structurat intrun tabel tip excel?
  • Doresti realizarea unui blog atasat magazinului online?
  • Ai nevoie de alte servicii legate de automatizari de marketing si SEO avansate?




Factori care influenteaza costurile publicitatii (marketingului online) unui E-shop.


  • Realizati profilul audientei dar si a buyer persona. Atentie insa, nu il idealiza cum il doresti. Daca nu esti sigur cum arata poti apela la o firma de profil care iti poate face un studiu de piata, produs, serviciu etc.
  • Determina obiectivele si modalitati de a cuantifica evolutia (KPI).
  • Analizeaza ce doresti sa vinzi si ce platforme ori aplicatii, activitati ai avea nevoie. De exemplu pentru un magazin cu maxim 100 produse, pentru o piata din UE, Gomag ori Wix Ecommerce sunt solutii excelente. Au atasate toate aplicatiile de care ai nevoie.
  • Vei avea nevoie de aplicatii pentru marketing, analytics si relatii cu clientii. Acestea trebuie sa fie conforma GDPR la modul cel mai serios.
  • Analizeaza traficul si conversiile si folosestete de datele obtinute.
  • Organizeaza un plan de management.
  • Optimizeaza prin automatizari toate procesele posibile.
  • Daca doresti sa te concentrezi pe partea de management/vanzari iti recomandam sa externalizezi serviciile de social media, digital advertising, pr si events.





Nu esti convins si informatiile sunt confuze?

 Un coleg de-al nostru te poate indruma si iti poate face un plan cu o estimare de pret.