• Anita Klein

6 idei de promovare in timp de criza a imobiliarelor

Actualizată în: Iul. 14

Cand piata imobiliara incetineste este momentul in care trebuie sa iti regandesti planul de marketing. Cat timp economia a fost in crestere nu ai avut aceasta problema. Nu ai avut nevoie nici de o strategie personalizata de promovare.


Dar anul 2021 aduce o serie de noi provocari prin scaderea puterii de cumparare. Din acest motiv trebuie sa iti restrangi cheletuielile dar si sa iti construiesti o strategie de marketing adaptata realitatilor economice de criza.


Avand experienta crizei din 2008, iti prezentam 6 idei de marketing pentru ati promova afacerea ta imobiliara.


Imobiliare de vanzare
Strategii de marketing pentru imobiliare

1. Creaza-ti o prezenta online serioasa


Ca esti un antreprenor la inceput de drum sau daca esti de mult timp in piata stii ca trebuie sa ai un website. Astazi conexiunea la internet este aproape permanenta. Cei 15 milione de utilizatori din Romania iti acopera virtual toata populatia activa.

Ei sunt potentialii tai clienti online, ce cauta informatii si oferte. Iar daca tu nu esti prezent pe internet risti sa nu fii gasit.


Nu trebuie sa iti pierzi timpul cu realizarea site-ului tau. Tu trebuie sa te ocupi de cresterea afacerii tale, de gasirea de noi oportunitati sa te dezvolti. Apeleaza la oameni care pot sa iti realizeze prezenta ta online in mod optim si profesionist.


Odata siteul lansat este important sa il mentii constant actualizat. Informatiile utile, dar si imagni de calitate iti cresc vizibilitatea in cautarile Google. Asta inseamna un trafic bun pe siteul tau ce iti mareste sansele de conversie.


2. Fii activ pe canalele de social media


In noiembrie 2020, in Romania avem urmatoarele date: 11 milioane useri Facebook, 4 milioane useri Instagram si peste 3 milioane Linkedin. Stim, poate nu esti atras in mod deosebit de social media. Dar suntem in 2021 si aproape toata lumea o gasesti zilnic aici. Asa ca creaza-ti un business page pe aceste canale. Atentie, separat de paginile personale, nu le amesteca!

Pe Social Media te poti prezenta cu imagini si experiente reale. Sa dai o trasatura umana, interactiva afacerii tale. Pe Facebook ori Instagram poti sa creezi o legatura cu clientii tai, inainte de ai cunoaste fata in fata.

Totusi incearca sa sa te abtii de la o vanzare agresiva daca nu doresti sa obtii rezultate nedorite.

Daca ai nevoie de un plan de marketing personalizat pentru aceste canale de social media contacteaza-ne.


3. Realizeaza tururi virtuale

Timpul clientilor tai, la fel ca si al tau este foarte valoros. Un tur virtual ii ajuta sa cunoasca propietatea inainte de a o viziona. Dar in acelasi timp acestea sunt si o metoda deosebita de previzualizare clara si completa pentru potentialii clienti.


Un spot video este de un real folos in prezentare. De catva ani filmarile cu drone devin o obisnuinta. Un material video transmite mai usor si atragator informatia. De asemenea va creste rankingul brandului tau in motoarele de cautare. Adica anuntul tau va fi mult mai vizibil in cautarile online.





4. Printeaza-ti o carte de calitate


Prima impresie conteaza. Ai nevoie de o carte de vizita care sa arate nu bine, ci foarte bine. Cu un design premium si un logo pe masura. Trebuie sa le ai tot timpul la tine ca sa le imparti ca pliantele de pizza.


5. Signalistica


Orice propietate care este listata pentru tranzactionare trebuie semnalizata corespunzator. Ai nevoie tot timpul de bannere, mashuri, steaguri ori displayere. In cazul acestora, marimea chiar conteaza. Conteaza si sa fie pregatite cu un design care sa atraga atentia. Pe ele trebuie sa iti iasa bine in evidenta logoul tau si datele de contact.



6. Materiale promotionale personalizate


Investe cu atentie in brandul afacerii tale, alegand obiecte de valoare cat mai utile. Altfel vor sfarsi la cosul de gunoi, iar reputatia brandului tau va avea de suferit. Marketingul cu obiecte personalizate este mai personal si mai de lunga durata. Ofera on interactiune directa intre brandul tau si client. Este asemeni unui cadou...personalizat.

Atentie insa trebuie sa pregati articolele cu designul potrivit pentru o astfel de campanie de promovare.

Din experienta noastra urmatoarele articole branduite: sticle de apa, cani, sacose textile, umbrele personalizate, baterii externe se se potrivesc in orice perioada a anului, fiind foarte apreciate.



Totusi inainte sa te apuci de treaba sa nu uiti ca toate activitatile marketingului se desfasoara fara oprire. Trebuie sa fii permanent atent la evolutia pietei, la concurenta ca sa iti cultivi o imagine si strategie unica. O agentie de publicitate full service cu care poti sa comunici eficient iti poate fii un partener de baza in acesta activitate.